پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 183913
گسترش فعاليت هاي جنبش اسلامي در نيجريه استکبار را به خشم آورد/ هدف دخالت بيگانگان در نيجريه سرکوب بيداري اسلامي است
تاریخ انتشار : 1394/09/30 10:21:37
نمایش : 1451
رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي چهارمحال و بختياري گفت: موفقيت‌هاي جنبش اسلامي نيجريه باعث شد کشورهاي غربي به ويژه آمريکا و رژيم صهيونيستي و آل‌سعود از گسترش فعاليت‌هاي جنبش اسلامي و پيوستن مردم به آن احساس خطر کنند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، علي گرجي  رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي چهارمحال و بختياري درگفت و گو با جهانبين نيوز ضمن محکوم نمودن اقدامات اخير در نيجريه  گفت:  شيخ ابراهيم زکزاکي تبديل به الگويي همانند شيخ حسن نصرالله شده و همين امر موجب  محبوبيت چشم‌گير و روز افزون رهبري جنبش اسلامي نيجريه درميان آحاد مردم است.

وي بهانه آنان مبني بر تيراندازي تعدادي از شيعيان به يک کاروان نظامي را رد کرد و خاطر نشان کرد: بهانه‌هاي پوشالي اين ها نمي‌تواند توجيه مناسبي براي يورش و قتل و قارت باشد و روزي اهداف پشت پرده اين جنايات مشخص مي‌شود.

گرجي افزود: ارتش وابسته نيجريه بدون هيچ دليل قانع کننده‌اي به حسينيه شيعيان حمله کرده و بيش از ۳۰۰ نفر را شهيد و زخمي کرده، و با حمله به منزل شيخ زکزاکي تعدادي از افراد خانواده او نزديکانش را به شهادت رساندند.

رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي استان با قدرداني از حضور حماسي مردم ولايتمدار استان پس از نماز دشمن‌شکن جمعه گذشته گفت: موفقيت‌هايي که جنبش اسلامي نيجريه با تلاش هاي فراوان شيخ زکزاکي کسب نموده باعث شد کشورهاي غربي به ويژه آمريکا و رژيم صهيونيستي و آل‌سعود از گسترش فعاليت‌هاي جنبش اسلامي و پيوستن مردم به آن احساس خطر کنند.

وي دخالت‌هاي خارجي در حل مسائل نيجريه را محکوم کرد و افزود: اين دخالت ها با هدف کنترل اوضاع، دستيابي به منابع غني نفت، ايجاد هراس و عقب‌نشيني شيعيان و ضربه زدن به جنبش اسلامي صورت مي گيرد.

علي گرجي افزود: مراسم عظيم راهپيمايي اربعين حسيني نيجريه و مراسم سالروز شهادت امام رضا(ع)، استکبارجهاني را وحشت‌زده کرده و بدنبال انتقام ازمردم مظلوم نيجريه و عزاداران حسيني بودند و فرستادن عامل انتحاري خود در ميان عزاداران اربعين حسيني که بر اثر آن ۲۳ نفراز عزاداران حسيني به شهادت رسيدند،به همين علت بود.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html